گام های کارآفرینی: 0-1-شروع کردن

گام های کارآفرینی: ۰-۱-شروع کردن

هنگامیکه با افرادی که قصد شروع به راه اندازی یک استارتاپ را دارند صحبت می کنیم؛ هر کدام عاملی را به عنوان مشوق اصلی خود بیان میکنند که این عوامل عمدتا به سه بخش اصلی تقسیم میشوند.

دارای ایده

شما به چیز جدیدی فکر کرده اید که میتواند جهان – یا بخش کوچکی از آن – را به شیوهای مثبت تغییر دهد یا چیزی که میتواند فرآیند موجود را که با آن آشنا هستید و میخواهید آن را اجرا کنید بهبود بخشد.

دارای شور و اشتیاق

شما اعتماد به نفس دارید و به راحتی به خودتان فشار می آورید تا مهارتهای خود را به جامع ترین شکل ممکن توسعه دهید. همچنین ممکن است بر این باور باشید که کار آفرین بودن راهی است که بیشترین تأثیر را بر جهان .دارد شما به سادگی ممکن است بدانید که میخواهید برای خودتان کار کنید و سرنوشت خود را کنترل کنید اما هنوز ایده یا فناوری ندارید، بنابراین می خواهید در حالی که به دنبال یک ایده یا فناوری خوب هستید، درباره کار آفرینی نیز بیاموزید.

دارای تکنولوژی

شما به یک پیشرفت تکنولوژیک دست یافته اید و می خواهید بر آن سرمایه گذاری کنید و یا به سادگی استقرار آن را تسریع کنید تا تأثیر مثبتی بر جامعه داشته باشید یا در مورد یک پیشرفت تکنولوژیکی یاد گرفته اید و پتانسیل زیادی برای یک کسب و کار میبیند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.